C H E E T A H

Hey , j'espère que vous avez tous passé un bon week-end le mien en tout cas était super ! Samedi je suis allée à une répétition pour une flash mob avec mon amie Solène , et ensuite tout le reste du week-end j'étais chez ma cousine pour fêter pas un mais trois anniversaires , c'était super on a bien mangé (mon ventre a été pour deux jours ), bien rigolé , bref on s'est bien amusé ! Sinon je vous laisse avec ma tenue j'ai mis le haut que j'ai achetée à Jennyfer et ah oui hier soir j'ai enlever mes mèches pendant que je m'informais sur les défilés de l''African Fashion Week de New York (je ferai sûrement un post dessus ) donc là ce sont mes cheveux naturel , enfin j'ai fait un twist out pour les connaisseuses . Alors vous en pensez-quoi ? ☺

Hey , I hope you all have a great week-end , mine was super , first I went to a practice for a flashmob in Paris with my friend Solène , & then i went to my cousin's house for celebrate not one but three birthdays , let me tell you that it was amazing we ate ( my belly was full for two days ) , enjoyed , laughed , anyway it was super ! OtherwiseI let you with my outfit , I wear the top I buy at Jennyfer , and yes last night I take out my braids during informed myself about the African Fashion Week of NewYork ( i will surely do a post about that ) so here you see my natural hair , i mean i did a twist out for the expert . So what you think ? ☺


cheetah7.jpg
cheetah2.jpg
cheetah4.jpg

JACKET - JENNYFER
TOP - JENNYFER
PANTS - ZARA
SHOES - THRIFT / FRIPPES
EARCUFF (my sister 's ) - CLAIRE'S'


J'ai aussi reçu mes lunettes de soleil papillon adaptée à ma vue , quand je les ai essayée chez l'opticien je les trouvais hyper bien sur moi & l'opticienne n'a pas dis le contraire mais maintenant je les trouves assez moche (syndrome des grosses joues ) , j'aurais peut être du en prendre des plus grosses .

I reiceved my cat eye sunglasses too , when i tried them at the optician I found them so good on me & the optician did not seems to say the contrary but now i found them ugly ( big cheeks syndrome), may be i had to take them bigger .


cateye2.jpg
cateye.jpg
cateye3.jpg

PS: il manque la photo du bas de la tenue j'ai eu un petit problème avec celle là je la mets dès que possible / the pictures with the bottom of the outfit is missing i had a problem with it so i will upload it as soon as possible


xoxo | Chloé

66 commentaires:

  1. Loveee this! The leopard and leather combination is perfect!
    xx

    Be Frassy

    RépondreSupprimer
  2. your natural hair looks great, i love your jacket as well lovely combo. haha the feeling of being that full is so funny! :D thanks for your lovely comment x

    RépondreSupprimer
  3. J'aime beaucoup ta tenue !

    RépondreSupprimer
  4. Sympa comme tout cette tenue :) Elle te va super bien :)
    Bisous ♥

    RépondreSupprimer
  5. Vous etes vraiment jolie! J'aime beaucoup ta chemise!
    I'm following now :)

    Field Below

    RépondreSupprimer
  6. i love the leopard shirt with the collar! so cute

    -Jessica
    http://runninginsideus.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. The sunnies are so chic! Love the outfit:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    RépondreSupprimer
  8. oh i love everything with leo print! great outfit :-)

    RépondreSupprimer
  9. Cute sunglasses! Love the cat eyes!
    :)
    Allison

    P.S. I'm having an INTERNATIONAL $75 Shopbop giveaway on my blog, so don't forget to enter! :)
    A's Fashion Files
    $75 Shopbop Giveaway!

    RépondreSupprimer
  10. Your leather jacket is amazing, I love this outfit <3

    RépondreSupprimer
  11. cool top! i love the shape of those retro glasses as well! so chic :)

    xx

    RépondreSupprimer
  12. Thanks for stopping by and leaving a comment dear, hope to see you again soon :]

    You look beautiful, loving the animal print tee and the leather jacket!

    http://alamode-outi.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  13. I enjoy visiting your blog because every time you have better ideas.

    RépondreSupprimer
  14. lovely T-shirt and sunglasses :)

    http://thebsheep.blogspot.it/2012/07/interview-with-gaetano-navarra.html Watch my ner interview with Gaetano Navarra, stylist of Gwen Stefany, Ilary Blasi, Paola e Chiara e other!! :)
    Kisses, Denis!

    RépondreSupprimer
  15. Such a cool outfit! I love the leopard and leather jacket combo

    Trendy Teal

    RépondreSupprimer
  16. HOW COOL ARE YOU!!!!!!!!LOVE IT!!!!
    XOXO




    http://style-squared.blogspot.ca/

    RépondreSupprimer
  17. love that leopard top, so cute <3

    bellionducky.

    RépondreSupprimer
  18. I LOVE this outfit! Everything is just perfect <3
    You have a new follower here sweetie!

    http://paintedheels.blogspot.fi/

    RépondreSupprimer
  19. wow! what a pretty top!!!

    http://www.trendsection.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  20. I love your leopard print top and those sunglasses! :)
    xxxxx
    INSIDE IN, INSIDE OUT

    RépondreSupprimer
  21. Great outfit! I love your earring! so pretty :D xx

    www.satinandsouffles.com
    www.satinandsouffles.com

    RépondreSupprimer
  22. You look smashing.
    Happens to me all the time that I buy something and when I get it It looks way different on me.
    The sunnies are really cool though!

    Great blog; FOLLOWED

    Lots of love; Pauline
    www.xpeachie.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  23. Pretty blouse and I love the sunnies!!

    xxx

    RépondreSupprimer
  24. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  25. amazing look! I really like it ..
    xx

    RépondreSupprimer
  26. Perfect look! Love your sunnies and jacket! Really like your room :D Lovely style and blog! Definitely following! ;*
    xx

    dotsandlaces.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  27. oufff.... I want to be in a flash mob! envy ....
    You look greatttt....
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  28. Hi sweetie! :) i relly like your blog, great job! i follow you with GFC, visit my blog and follow me too if you want. We can follow each other on twitter, facebook and bloglovin too.

    Take care, i wait for you ^^

    www.inspiredintheworld.blogspot.com

    http://www.facebook.com/InspiredInTheWorld

    https://twitter.com/Aldaracamoiras

    RépondreSupprimer
  29. i love your jacket :) very edgy~

    keep in touch :)
    -Joyce

    Do you like beauty products?
    We're holding a giveaway @ carouselstreet.com

    RépondreSupprimer
  30. I love the jacket & peter pan collar on the top!


    Love Roza xxx
    http://alittlebitofroza.blogspot.co.uk

    RépondreSupprimer
  31. I love the ear cuff and top! and a flashmob sounds like so much fun!
    sewthecity.blogspot.co.uk
    x

    RépondreSupprimer
  32. Love your blog, so I'm a new follower =)

    RépondreSupprimer
  33. bonjour ,
    en tombant sur ton blog j'ai pue voir que tu aimer les bijoux uniques ..
    et donc je peux peut-etre moi et mon site t'interesser je viens de débuter je fais des choses qui se vende bien mais a model unique donc je te donne mon blog .. car j'ai pu voir que celui qui s'affiche sur les blogspot n'est pas le bon mais mon ancien qui date de longtemps ..;
    donc voici !
    crea.lude.over-blog.com
    et mon adresse email :)
    Lude.dujardin@gmail.com

    j'espère a très vite gros bisous Lude

    RépondreSupprimer
  34. J'aime beaucoup ta tenue, tes boucle d'oreilles sont superbes ils me faut une paire comme ça :)

    RépondreSupprimer
  35. likeeee your blog!
    keep posting and go for itt!!

    XO

    RépondreSupprimer
  36. Pretty Blog.
    Love the jacket!!!!

    http://marinaisabelle.blogspot.de/

    RépondreSupprimer
  37. Great sunnies!And I love your leopard top!

    P.S: Could you please vote for Nat Bees fashion here:
    http://www.next.co.uk/cosmo-blog-awards/

    Thanks in advance.It means a lot to me :)
    Anastasia

    RépondreSupprimer
  38. Those shades are amazing. I love it. I love your hair and absolutely everything you wear.


    I am following. Please follow me back at http://allofthatgoodstuff.blogspot.ca/ It would really mean so much to me as a fan and a beginner.

    RépondreSupprimer
  39. I miss Paris, J'irais cet hiver. =)

    RépondreSupprimer
  40. love your style! i want that ear cuff and jacket :) x

    RépondreSupprimer
  41. - J'aime Bien Ce Petit Look :)
    A Très Vite Su Mon Bl Peut Être !
    xx

    RépondreSupprimer
  42. this is such a cool post - I love it! hope you follow me xx

    follow my new tumblr www.rad-apparel.tumblr.com

    RépondreSupprimer
  43. Magnifique tenue, j'adore ton perf et ton haut léo est beau comme tout :)

    RépondreSupprimer
  44. j'ai regardé presque tout ton blog et j'adore tes tenues, c'est ce que j'aime

    pour tes cheveux j'aime bien aussi comme ça, ca fait plus rock, après je pense que ca doit être assez dur quand tu as des cheveux comme ça. Je sais que certaines filles se les font "defriser" ou mettent des extensions, mais en tout cas ceux que je preferent ce sont ceux d'inna modja, naturels et vraiment magnifique, en plus j'adore son style aussi

    RépondreSupprimer
  45. Pareil pour mes lunettes , je les ais trouver moche des que je l'ai avait reçu mais après j'ai trouver qu'avec l'habitude cela m'allait plutôt bien !
    Allez j'en suis sûr qu'elle te vont a ravir aussi!
    Sinon CDC * coup de coeur * pour cette tenue elle te va hyper hyper hyper bien!
    Et cette coupe de cheveux , Just Perfect!

    I love ur post!

    Bisous Bisous Sweat Gossip!

    RépondreSupprimer
  46. j'aime beaucoup cette tenue!!7
    et ton blog est très beau, je viens juste de le découvrir

    RépondreSupprimer
  47. you have a lovely blog...if you want we can follow each other!!!!!!! http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    RépondreSupprimer
  48. D'habitude j'ai du mal avc le léopard mais tu le porte très bien et tu es très jolie !

    bisous
    http://the4hundredbeats.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  49. The glasses are nic, you shouldn't regret of buying them.
    Try to wear them with a classy look it will look amazing just like Coco chanel ;)

    ooh I like your blog too, check out mine and follow each other?

    www.charmingnancy.blogspot.com

    xoxo

    RépondreSupprimer

Thanks for your comment , I will check your blog too ♥